Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

'Έχω την αίσθηση ότι ίσως σε έφερα σε δύσκολη θέση... Δεν ήταν αυτή η πρόθεση μου. Είχες απόλυτο δίκιο σε ότι είπες.....'
οκ. γιατί εγώ έχω πάλι την αίσθηση ότι πρόκειται για την κλασική πλέον ατάκα ενός άνδρα που δεν ξέρει τι θέλει, που ξέρει όμως ότι είναι λάθος, ότι την έχει κάνει τη ζημιά κ που προσπαθεί με τον γνωστό σε όλες μας τρόπο, (δηλ του προσπαθώ να σου επιβεβαιώσω πόσο σωστή είσαι, αλλά....) να δικαιολογηθεί κ να μας πείσει για τις αγνές προθέσεις του, απέναντι σε εμάς κ ενίοτε στην κοπέλα του που συνήθως κάπου υπάρχει στο background της όλης ιστορίας.
ξέρεις τι θα ήθελα επιτέλους για μια φορά να ακούσω? ότι έχω δίκιο, ναι. αλλά από έναν άνθρωπο ο οποίος θα μείνει. δεν θα το πει κ θα φύγει, γιατί δεν μπορεί να κάνεις αλλιώς, γιατί δεν το έχει ξαναζήσει αυτό, πρώτη φορά του συμβαίνει. γιατί δεν το είχε σχεδιάσει, απλά του προέκυψε, κ δεν ξέρει πως να αντιδράσει. γιατί τα πράγματα τελευταία είναι περίεργα με την κοπέλα του background.
αλλά εγώ είμαι ένα τόσο ξεχωριστό κ αξιόλογο άτομο.... μα φίλε μου όταν εμφανίζεται στο δρόμο σου ένα τέτοιο ιδιαίτερο άτομο, προσπαθείς να το κρατήσεις. με αλήθειες... δεν μπορείς να είσαι ειλικρινής απέναντι στον εαυτό σου κ στους υπόλοιπους πρωταγωνιστές? τότε, μείνε μακριά. από βαρύγδουπες δηλώσεις κ κινήσεις που σε θίγουν κ προσβάλουν....

Δεν υπάρχουν σχόλια: