Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

ώρα να φεύγουμε summer girl....

ώρα να φεύγουμε summer girl.... ώρα να απομακρυνθούμε από αυτή την πόλη... αυτή την αφιλόξενη κ τελικά ''ξένη'' σε μας που την ζούμε καθημερινά πόλη. αλλά δυστυχώς όχι για πολύ. όχι για μέρες, μήνες ίσως κ για πάντα. μόνο για μερικές μέρες ξενασιάς, χαλάρωσης, ηρεμίας κ ξεκούρασης (ελπίζω!!) δηλ όλα αυτά που δεν μπορούμε να γευτούμε στην Αθήνα.
μακάρι να ήταν διαφορετικές οι συνθήκες ζωής μας, οι συνήθειες μας, οι ανάγκες μας, οι ζωές μας. μακάρι να ήταν όοοολα αλλιώς. κ όσο πικρά ή άδικα ή περίεργα ακούγονται αυτά μου τα λόγια, πραγματικά έχουν υπάρξει στιγμές που έχω ευχηθεί με όλη μου την καρδιά να ήταν η ζωή μου άλλη. οι επιλογές μου άλλες. οι αντιδράσεις μου διαφορετικές. οι έρωτες μου πραγματικοί.....
καλά να περάσουμε ότι κ αν κάνουμε τις μέρες που μας έχουν μείνει μέχρι να πούμε καλό χειμώνα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: