Σάββατο 21 Μαΐου 2011

όνειρα......

αν ονειρεύομαι?? ναι, σχεδόν κάθε μέρα. ονειρεύομαι παρελθοντικά κ μελλοντικά... ονειρεύομαι για καταστάσεις που έχω ζήσει, για μέρη που έχω επισκεφθεί, για λόγια που έχω πει, για ανθρώπους που έχω συναναστραφεί... στο δρόμο για τη δουλειά, στο λεωφορείο, στο γυμναστήριο τρέχοντας στο διάδρομο (ίσως εδώ για να 'πιάσω' τα όνειρα μου!!!), στο σπίτι μαγειρεύοντας.... όνειρα, όνειρα, όνειρα....
όνειρα του παρελθόντος, για μέρη που ήμουν, για ανθρώπους που ήμουν μαζί, για λόγια που είπαμε. μερικές φορές αυτές οι σκέψεις με στενοχωρούν, με προβληματίζουν, με κάνουν να αναθεωρώ αποφάσεις κ πράξεις. κάποιες στιγμές ονειρεύομαι αυτά που έχω ζήσει λίγο διαφορετικά όπως ίσως θα ήθελα να είχαν γίνει. μερικές φορές, ευτυχώς τις περισσότερες, με κάνουν να χαμογελώ, να χαίρομαι που υπήρξα με φίλους, αυτούς τους φίλους σε αυτές τις στιγμές. αλλά ακόμα κ αν είναι παρελθόν ονειρεύομαι ή καλύτερα αναπολώ τις όμορφες ώρες κ μέρες που έζησα...
όνειρα του μέλλοντος, αυτά κ αν δεν είναι πολλά!!! όνειρα για ένα καλύτερο μετά, ένα πιο ήρεμο αύριο, για ποιο ποιοτικές στιγμές, για ώρες χαλάρωσης κ ηρεμίας με δικούς μου ανθρώπους, όνειρα για ένα πιο σίγουρο, (όσο μπορεί να είναι) μέλλον.... αυτά τα όνειρα άλλοτε με κάνουν να αισιοδοξώ κ να ελπίζω κ άλλοτε με προβληματίζουν κ με αγχώνουν.
αλλά όλα είναι όνειρα, είναι σκέψεις, είναι επιθυμίες που αν μη τι άλλο φτιάχνω εγώ, με τις προυποθέσεις που θέλω να έχουν, με τις προσδοκίες για κάτι διαφορετικό κ καλύτερο κ έτσι λοιπόν τα προσαρμόζω όπως επιθυμώ..... γιατί είναι όνειρα. είναι τα δικά μου όνειρα κ μπορούν να είναι όπως εγώ τα θέλω...
ναι, ονειρεύομαι πολύ, κάθε μέρα, κάθε στιγμή που αισθάνομαι κάπως ιδιαίτερα, κάθε λεπτό που θέλω να ξεφύγω από την περίεργη πραγματικότητα....
ονειρεύομαι.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: