Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Ψηφιακός «καθρέφτης» !!!

πόσες φορές δεν μπήκατε σε κατάστημα με ρούχα να χαζέψετε, να πάρετε ιδέες, να αγοράσετε κάτι. κ πόσες από αυτές τις φορές που κάτι σας χτύπησε όμορφα στο μάτι, τελικά δεν το δοκιμάσατε γιατί απλά : ''που να γδύνομαι τώρα, να δοκιμάζω, να μην μου κάνει, να ντύνομαι πάλι, να βγαίνω από το δοκιμαστήριο, να πηγαίνω να πάρω άλλο νούμερο, να επιστρέφω, να περιμένω να αδιάσει το δοκιμαστήριο, να γδυθώ ξανά, κ ξανά, κ ξανά....''
εμένα μου έχει τύχει κάποιες φορές κ μόνο στη σκέψη ότι θα πρέπει να κάνω όοοοολη αυτή τη διαδικασία να βαριέμαι απίστευτα να δοκιμάσω ρούχα που μου αρέσουν. κ κυρίως το χειμώνα που είμαστε ντυμένοι όλοι σαν κρεμμύδια!!!
ε, λοιπόν φίλοι μου σας ενημερώνω με πολύ χαρά ότι βρέθηκε η λύση!!! επιτέλους με μια μόνο κίνηση θα δοκιμάζουμε ότι θέλουμε, θα κρατάμε από 2-3 κρεμάστρες σε κάθε χέρι κ μπαμ-μπαμ θα αλλάζουμε κ θα συνδυάζουμε τα ρούχα το ένα μετά το άλλο, έχοντας έτσι μια ολοκληρωμένη εικόνα του στυλ που θέλουμε να δημιουργήσουμε κ αγοράζοντας έτσι τα πιο όμορφα κομμάτια....
τρέμε καημένη μου πωλήτρια που πλέον τώρα θα σου κατεβάζω όλα τα ρούχα από τα ράφια που θα σου ξεκρεμάω όλα τα φορέματα από τις κρεμάστρες!!


ΤΟ ΒΗΜΑ - Ψηφιακός «καθρέφτης» καταργεί το δοκιμαστήριο - science - Τεχνολογία – Πλανήτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: