Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

έχω ανοίξει ένα μπουκάλι κρασί κ πίνω.... μόνη κ πίνω.... για ποιο λόγο? δεν είμαι σίγουρη ότι ξέρω.... για παρέα, για παρηγοριά, για δικαιολογία.... ούτε που ξέρω. νομίζω ότι κάτι θα μου ΄πει΄, ότι κάτι θα καταλάβω, ότι θα αισθανθώ ίσως λίγο καλύτερα, ότι θα σηκωθώ το πρωί, όχι ότι δεν θα θυμάμαι τίποτα (΄δυστυχώς΄ αυτό δεν το έχω πάθει ποτέ, όσο κ αν πιω θυμάμαι τα πάντα με κάθε λεπτομέρεια) αλλά θα αισθάνομαι λίγο καλύτερα... ότι κάτι θα αλλάξει, ότι κάτι διαφορετικό θα γίνει... αλλά τι????

δεν ξέρω, δεν μπορώ να πω, δεν είμαι σε θέση να πω, να σκεφτώ, να εκφραστώ. το μόνο που ξέρω είναι ότι τα πάντα γύρω μου, τα πάντα είναι απογοητευτικά, όλα είναι απαράδεκτα, ανούσια, χάλια...

έχω ανοίξει ένα μπουκάλι κρασί, κ πίνω.... μόνη κ πίνω.... κ θέλω να γράφω, κ θέλω να κλάψω, γιατί νομίζω ότι θα αισθανθώ καλύτερα, πιο ανάλαφρα, ίσως πιο αισιόδοξα για τη συνέχεια, πιο όμορφα.... αλλά όχι, όλα συνεχίζουν στον ίδιο απαράδεκτο ρυθμό, όλα κινούνται το ίδιο αργά κ βασανιστικά.....

κ μερικές φορές το μόνο που σκέφτομαι κ εύχομαι είναι να αλλάξουν τα πάντα, να γίνει κάτι κ να γυρίσουν όλα ανάποδα.... το μόνο που εύχομαι είναι να ήμουν μόνο εγώ κ καμιά άλλη, να είχα σημασία μόνο εγώ, να μπορούσε να καταλάβει, να δει, να συνειδητοποιήσει ποια είμαι, τι κάνω, τι μπορώ να κάνω, πως αισθάνομαι, τι θέλω.... μόνο αυτό... αλλά δεν το βλέπει, δεν το αισθάνεται, δεν το καταλαβαίνει.... κ τελικά αυτό είναι το χειρότερο. εσύ να είσαι ΕΚΕΙ, κ αυτός να μην το βλέπει.... ατυχία, αδικία, μοίρα? ονόμασε το όπως θες...

έχω ανοίξει ένα μπουκάλι κρασί, κ πίνω.... μόνη κ πίνω.... κ γράφω.... μακάρι να ήταν κάποιος που να με ακούει, να με αισθάνεται, να λέπει το ίδιο με εμένα, να μπορεί να μου πει κάτι που θα με παρηγορήσει, που θα με κάνει να αισθανθώ λίγο καλύτερα... μακάρι... αλλά είμαι .. ΄μόνη κ πίνω......΄

καλό βράδυ (ελπίζω όχι μοναχικό.......)

Δεν υπάρχουν σχόλια: