Κυριακή 17 Απριλίου 2011

welcome back isiada

μετά από πολύ καιρό θυμήθηκα ότι κάπου έχω ξεκινήσει ένα blog , ότι κάποια στιγμή έγραψα την άποψη μου για κάποιο θέμα. μόνο που για κάποιο λόγο το άφησα... το άφησα να γίνει παρελθόν....
κ ξαφνικά σκέφτηκα ''γιατί όχι πάλι, γιατί να μην ξεκινήσω πάλι να λέω ότι σκέφτομαι, ότι με απασχολεί, να σχολιάζω την καθημερινότητα? γιατί τα παράτησα για τόσο καιρό?'' γιατί? μα προφανώς γιατί έπεσα στην παγίδα που πιστεύω έχουν πέσει οι περισσότεροι από εμάς.... όλο το ανέβαλα, όλο κάτι άλλο είχα να κάνω, όλο προτιμούσα να ασχοληθώ με το facebook(!) να μιλήσω με τους εκεί ''φίλους'' μου...
έτσι λοιπόν, με μια απόφαση της στιγμής, ένα παραδόξως, κ δυστυχώς για εμένα, κρύο βράδυ Σαββάτου, πήρα το laptop αγκαλιά, ανέσυρα από τη μνήμη μου το ''όνομα'' μου, προσπάθησα (κ τα κατάφερα) να θυμηθώ τον κωδικό μου κ να μαι εδώ, να γράφω έναν πρόλογο ή μάλλον ένα καλοσώρισμα...... καλοσώρισμα μου στην ενεργό δράση..... μόνο που αυτή τη φορά θα δώσω υπόσχεση στον εαυτό μου να μην αφήσω να περάσει πάλι καιρός μέχρι την επόμενη ανάρτηση μου..... αντιθέτως θα ανανεώνω διαρκώς το ραντεβού μου με το blog για να γράφω σκέψεις, σχόλια, αποφάσεις, συμπεράσματα, απογοητεύσεις, κατορθώματα μου...... να γράφω, ότι κ αν είναι αυτό..... να γράφω....
welcome back

Δεν υπάρχουν σχόλια: