Κυριακή 17 Απριλίου 2011

απλά μην κάνεις τίποτα.....


καλημέρα. βροχερή καλημέρα μιας κρύας Κυριακής
μα τι καιρός είναι αυτός?? που είναι ο ήλιος?
πρέπει να πω την αλήθεια: δεν μου αρέσει αυτή η αλλαγή του καιρού, καθόλου όμως ... εγώ είμαι παιδί του ήλιου, της ζέστης, της θάλασσας, της βόλτας στην ηλιόλουστη Αθήνα. μου αρέσει να ξυπνάω το πρωί από τις ηλιαχτίδες που εισβάλλουν στο χώρο μου, να κάθομαι στον καναπέ κ να χαζεύω τη φωτεινή πόλη, να πλημμυρίζει το σπίτι φως..... κ σήμερα τι απ'όλα αύτα απολαμβάνω??? τίποτα..... μουντός καιρός, συννεφιά, ψιλόβροχο, αέρας κ μια διάθεση να μην ξεμυτήσεις ούτε λεπτό από το σπίτι, να μείνεις μέσα, να χαλαρώσεις, να ανασυντάξεις τις δυνάμεις σου για τη νέα εβδομάδα, να μην κάνεις τίποτα. γιατί σήμερα τα πάντα φαντάζουν βαριά, δύσκολα κ κάπως γκρίζα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: